Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, mai 26, 2005

Spam spam spam spam

VamPus er så heldig å ha sin mailadresse tilgjengelig på en webside, hvilket betyr at jeg får all mulig slags vennlig e-post fra hyggelige mennesker som har et unikt produkt som de skjønner at jeg bare ha. Det VamPus finner litt merkelig er at samtlige av disse har blitt skjenket så uvanlige navn fra sine foreldre. En annen teori er at de har en software som setter sammen tilfeldige ord, slenger inn en mellombokstav, slik at det fremstår som et navn som ikke blir tatt av spam-filtre, men VamPus velger å tro at hun er helt unik og at disse har funnet frem til akkurat meg gjennom intens leting og .. vel, er litt glad i meg og vil ha meg som kunde. Her er noen av mine favoritter:

Retrogressive L. Whaling
Reconsidered O. Poultry
Phantasmagoria H. Deliriously
Creamed G. Release
Infertility M. Archbishops
Predecessor H. Preached
Mercilessly M. Upstarts
Delights U. Bathrobe
Gaucho I. Exhausted
Sentimentally B. Diagnosis
Vixens O. Moonlights

Dersom VamPus noen gang skulle få en datter (gjennom guddommelig inngripen skulle jeg tro, dog ikke jomfrufødsel.. whø hø hø), så kan det siste på listen være et naturlig valg...

2 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Jeg fikk jo mitt eget spammernavn her forleden: Octopus H. Dungeon. Se http://ghostofgoldwater.blogspot.com/2005/04/cheap-fun-of-day.html

Anonym sa...

Eradicable B. Ferry