Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, juli 20, 2006

Møkkakatte

- MAAAMMAAA! Det er vaarmt!

Pusedyr ligger i buskene og stønner høyt. Det er ikke bare bare å være sort pusekatt med stort kontrollbehov over bakgården når gradestokken begynner å nærme seg 30 grader. VamPus går ned for å slippe han inn gjennom kjelleren og han kommer løpende inn og legger seg strak på det kjølige gulvet.

- Pusedyr, du kan ikke ligge her! Enten går du helt ut eller helt inn..

Pusedyr gir VamPus et blikk som sier noe sånt som at: "Mamma, du vet jeg ikke kan snakke, og at hele denne samtalen kun foregår inni ditt hodet, ikke sant?" Hvilket VamPus selvsagt overser totalt. Så begynner han på trim-mamma-prosjektet sitt, og løper rundt i kjelleren slik at VamPus ikke klarer å få fatt i han.

- He he he, bare tullet. Stikker ut en tur, jeg!

Og så tasser han ut i bakgården og legger seg under busken. Ti minutter senere:

- Maaammaaa! Det er VARMT!

Møkkakatte...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Send Pusedyret på ferie til bestemoren sin

geirronimo sa...

hører du 'n skrike "mamma"??