Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, juni 08, 2007

Gucci, bling bling og sagflis

Forventningene var store da VamPus skulle holde et lite foredrag for redaksjonen til Henne her forleden. Det skulle være champagne og jordbær, Gucci og bling bling, sauer og sagfl... WOT?

Turen ut til Ramme Gaard ute i.. utenfor Oslo et sted, ble heller stressende. Varmen må ha slått til for VamPus ringte ikke Oslo Taxi før en halvtime før toget gikk - tanken var 5 minutter i kø, 5 minutter å vente på bil, ti minutters kjøring og ti minutter til toget går. Ikke ring sentralen til Oslo Taxi om du har dårlig tid for å si det sånn. Etter å ha mistet toget, var det bare å hive seg på et annet som gikk omtrent i samme retning. Deretter slenge seg inn i en taxi med en sjåfør som aldri hadde hørt om Ramme gård og mens han blar i kartboka, som ikke inneholder noen referanser til gården, konstantere at - jada, du er bare en halvtime for sent ute. Etter langt om lengre og lengre enn langt, humpet vi avgårde på en skogsti. VamPus lurte på om sjåføren hadde hagle et sted i tilfelle vi ble angrepet av en flokk elger, eller hva nå elger driver med, men da viste det seg at vi snart var fremme. Det begynte å demre at glamour kanskje ikke hadde stått i høysetet ved valg av konferansested.

Ramme økologiske gaard. I kid you not. Det var sagflis utenfor døra, og og og sånne .. sauer... og trær.. og sånt.

VamPus overbrakte lesernes meninger om henne.no, med spesiell vekt på Siggens ønske om flere nakne damer. Og som takk fikk hun denne... fine økologiske koppen...

10 kommentarer:

Brage sa...

Er det ikke ganske mye nakne damer i Henne da? Jeg syns det er masse nakne damer i alle dameblader, jeg..?

Anonym sa...

Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur.

Flopsy sa...

Den koppen var jo skikkelig knas da...

Harald sa...

Du kan ha med deg koppen på neste skogstur Vampus! ...Vampus?? Vampus?? besvimte du???

Anonym sa...

Trøst: http://www.bloggpix.no/photos/orlando_bloom/index.html

:)

Anonym sa...

Mor
Du er fortsatt mitt forbilde.
Takk for at du følger opp mine ønsker. En kald pils er belønningen :)

VamPus sa...

brage: Joda, men noen vil ha mer..
runefraoslo: noe sånt..
flopsy: forsøkte faktisk å gi den bort til noen naturfrikere på bordet ved siden av meg på en utepilssesjon. De hadde allerede sånne..
Harald: *dunk* AU? Hva sa du?
anonym: takk takk :-))
Siggy: Selvsagt får du dine ønsker oppfylt, barnet mitt!

Anonym sa...

Åhuffameg, den grønne pesten har bredt seg lengre enn vi fryktet.

The devil wears fotformsko !

Britt M. sa...

Om ikke annet kan den potensielt inngå i et utspekulert komplott mot uønskede pollenallergikerelementer.

("kjære venn, ta en kopp kaffe med meg. Lagd av bjørk sier du, neheiii da...")

Jorunn Solli sa...

Oppi den koppen synes jeg jommen du skal ha litt Fair Trade kaffe