Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, august 09, 2007

Interaktiv valgkamp

Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal mene om dette.

Erna Solberg har fått seg hjemmeside. Som ser ut til å være designet for barn mellom 9 og 13 år. Vet ikke om det mange barn mellom 9 og 13 år som føler et stort behov for å lese en konservativ, middelaldrende kvinnes nettsider, men for all del. Hun er jo på nett.

Disse 9-13 åringene som sidene er laget for kan også bli Ernas rådgivere. De kan faks.., sorry, legge inn meldinger som sikkert blir lest av .. en eller annen. Og hun vil ikke ha råd om politiske spørsmål, mulige vinklinger, case studies eller annet. Neida, kun om hva hun skal skrive om i blo.. Nei, for blogg er det ikke. Meldingene som blir sendt er ikke synlige for andre og det er verken mulighet for kommentarer eller debatt. Så du kan like gjerne fakse inn ditt råd om hva hun burde skrive om. Interaktiv kommunikasjon...

Faksnummeret til Høyres stortingsgruppe er: 23 31 38 51 .

Sjekk forøvrig hjemmesiden til Erling Lae. Og deretter Fabian Stang.

På en annen side forsøker noen å få seg lesere til bloggen sin gjennom å annonsere for den. Ja, ja..

19 kommentarer:

Deerstalker sa...

Erlings var mye bedre enn Fabians.

VamPus sa...

Ja, synes du ikke? Jeg er mest imponert over alt arbeidet de har lagt i designen, jeg :-)

Anonym sa...

Web2.0@work

Morten sa...

Tragisk, tragisk, tragisk og atter tragisk.

pindia pampistiko pampibanon sa...

Jeg fikk en følelse av å være på vei inn på en slags minneside hos de to herrene, et gufs av død...

Anonym sa...

Kanskje hun bør ta en titt over grensen til Carl Bildt sin blogg? Til inspirasjon, mener jeg.

Ellers synes jeg Mellem er ganske smart, dersom han mener at budskapet fortjener et bredere publikum. Og jeg tør vedde på at treffprosenten øker.

Anonym sa...

imressive, Vampus1 :o) hehe

Anonym sa...

Haha!

To web-gravstøtter over Erling og Fabian, samt en utrolig ulekker side til Erna.

Og er det bare meg som får femåringfølelsen av «Idag skal Erna til Nord-Trøndelag» osv? Ikke en «Idag skal jeg til Nord-Trøndelag» for å få det til å høres litt personlig ut?

Vel, jeg koser meg jo over at Høyre gjør dårlig valgkamp. Men fortsatt (c;

Anonym sa...

virrvarr - gravstøtte? hey! har du ikke hørt om minimalisme? :o) less is everything, you know...

Anonym sa...

Virker litt som våre kjære flertallsdiktatorer vakler på nett for første gang, med støttehjul og rosa hjelm på hodet.

Anonym sa...

Der kom den! Jeg bare visste at du kom til å oppdage det, og gi meg mange ekstra og helt gratis visninger.

Det tok 10 dager.

:-)

s sa...

Ehm...er det endelig bevist at all PR er god PR?

espen sa...

Vel....
At Aftenposten i dagens A-magasin skriver en artikkel om en ny jappetid er ikke helt det samme som at DN kommer med et nytt livsstilsmagasin som er rettet mot nettopp denne gruppen som Aftenposten beskriver.
Espen

Anonym sa...

Kanskje de vanligvis så dannete Høire-damer og herrer skal kutte ned på Champagnen? Deliriske tilstander lover ikke godt.

*bekymret*

John T. sa...

"(...) håper du synes den er interessant eller morsom nok til at du har lyst å følge med litt på valgkampen min (...)"

Hehehe. Litt som den første hjemmesiden jeg hadde som femtenåring. "Håper du synes denne siden er morsom", med tre vitser og en hamster som danser.

VamPus sa...

John T. da - dere er i samme parti. Og som jeg lærte i går så får man ikke lov til å kritisere hverandres nettsider, for da er man "bitch" og "drittkjærring". På en annen side, fra 5. etasje på Høyres hus er vel det nesten som et kompliment å regne...

John T. sa...

Herreminhatt. Jeg visste ikke at man snakket slik i Høyres hus. Inge Lønning bør kontaktes snarest. Hva skjedde med 'det dannede høyre'? Det er jo det mest sexy med hele partiet, arvingene til anseelige men ikke groteske formuer, som kan å opptre både diskret og elegant.

Jeg vil gjerne ha en pen, ung Høyregutt i julegave. En som mener Unge Høyre er litt i overkant vulgære, og som synes Lae er et ordentlig menneske i forhold til hva han kommer fra.

Carl Christian sa...

mest av alt lurer jeg på hva budskapet med de tomme handlevognene til høyre for bilde av erna skal være. At høyre vil gjøre det bedre for shopperene i de distriktene de får innflytelse? En oppfordring om å fylle handlevognene enda mer?
At de er dekorative er det i hvertfall ingen tvil om.
:D

Anonym sa...

Det artigste er den funksjonen der man kan bli Ernas rådgiver. Jeg trodde vel egentlig at Høire i likhet med andre partier gjorde hva de kunne for å slippe unna et populismestempel.