Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, august 15, 2007

Minesweeper - the movie

Noen gang spilt Minesweeper? Åh, kom igjen, innrøm det! Timesvis foran spillet og du visste du kunne dra den ned et par sekunder.. bare en gang til.. og en gang til ...

I så fall er denne helt hysterisk: Minesweeper - the movie!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hører at Universial har kjøpt rettighetene til å filmatisere Start-menyen i Windows XP.

Esquil sa...

Bra klipp :)

Anonym sa...

Jeg savner gode gamle Blue Screen ! For en film noir det kunne blitt, gjerne med Bogart.
(Ja, jeg vet at Bogart er død, som Elvis).

Martine Votvik sa...

Jeg får ikke fulgt den linken på jobb :(

Men jeg er synnsykt flink i minesveiper, jeg er så nørdete.

rekord på den lille er 5 sek

I grunnen vet jeg ikke om det er synnsykt flinkt, men jeg er i allefall imponert...

Unknown sa...

Ah. Akkurat hva jeg hadde behov for i dag. Et smil trenger seg frem i ansiktet jo.. Tnx.

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med kjip dag på jobb

Anonym sa...

Er Minesweeper for vanskelig å spille? Prøv Tetris!

http://www.boreme.com/boreme/funny-2007/russian-students-tetris-p1.php

Salt sa...

Når kommer "Packman - The Film" med undertittelen: "In a world of exploding monsters, all he wanted was to eat"?

Harald sa...

Det var faktisk mulig å jukse i minesweeper - lurte mange med det. http://www.activewin.com/winxp/tips/misc/3.shtml
Umulig å oppdage hvis du ikke kjente trikset.
Et morsomt minne, men forteller kanskje litt om at ungdomstiden var litt kjedeligere enn jeg egentlig liker å huske den var...

VamPus sa...

harald: WOT? JUKSE i minesweeper? Nå følte jeg plutselig at noen skylder meg noen timer av mitt liv...