Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, februar 22, 2008

Slottstrappa trumfer

Vi har hatt to innspillinger/prøveopptak med Studio 5 allerede, med ordentlige gjester og publikum i salen. Følgende utveksling fant sted backstage da vi sto og ventet på å bli kalt ut på scenen. Alle damene gruet seg og nervene var i høyspenn.

Stylist: Men alle dere har da vært med på verre ting før?

VamPus dro litt på det.

- Mja, har jeg det? Jo. Jeg dro jo inn i krigsområdet i Bosnia i '93.

Eli: Forsøk å kjøre ned slottstrappa, du. Foran et fullt pressekorps.

Eli rocker.

5 kommentarer:

John T. sa...

Tror jeg kommer til å gjøre en tradisjon av disse opptakene ;D

VamPus sa...

Det VAR deg, ja! Som ga Karita en klem? Og så sa du ingenting? Neste gang...

John T. sa...

Det må ha vært noen andre.

Jeg var han smått tettbygde homoen som satt bak på høyresiden av wannabe-glamourmodellgjenget.

Gav bare Karita et stort smil, et blidt hei og ei hyggelig SMS. Du var så opptatt i systemet at jeg ikke fikk sagt hei.

Neeeeeeste gang!

Maria sa...

Eli Hagen må være norgesmester(minst) på selvironi, og jeg elsker det!

Nemo sa...

Jeg synes Eli har større kred enn ektemannen...

(sniker meg unna)