Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, april 22, 2008

Earth Day

Det er visstnok Earth Day i dag. Dagen hvor vi skal ofre Moder Gaia en ekstra tanke og være klimavennlige og miljøhysterikere.

Så da dropper jeg å pusse tenna i dag. Spare et glass vann.

Hvis bare alle var som meg...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Da er du en måned for sent ute, VamPus. :-)

Kjetil.

http://en.wikipedia.org/wiki/World_Day_for_Water

Anonym sa...

Var det ikke Earth Hour for kun kort tid siden da? Drives det en slags jordkampanje i eskalerende tidsenheter? Earth Week, Earth Month, Earth Year...decade, ad nauseam.
I Earth Hour skulle vi visst slå av lyset i en time. Hva var det meningen vi skulle gjøre på denne jorddagen da?

VamPus sa...

Aner ikke. Derfor foreslår jeg å la være å pusse tenna. Trekk ut støpselet til brødristeren. Resirkuler en gammal t-skjorte med batikk. Et eller annet.

Hippier, commies og treklemmere må leve triste liv.

Anonym sa...

http://en.wikipedia.org/wiki/International_Day_of_Disabled_Persons

Politikerne har åpenbart fått sin egen dag også. :-)

Kjetil.

Anonym sa...

"Hippier, commies og treklemmere må leve triste liv." -Vampus

"Men tror noen andre enn Steinar Lem på denne myten om at miljøvern må være så vanvittig vondt og vanskelig. Stern-rapporten, og flere andre, har tvert i mot konkludert med at kostnadene blir ganske små." -LilleBlå

Anonym sa...

Jeg kommer fra vestlandet og stiller bare spørsmålet:
er det miljøvennlig å ikke la springen stå å gå litt? Hvor er mangelen på vann i dette landet?

Har dere plagsomt lite regn på østlandet, faens tørre knehøner??!!??

Så lurer jeg på hvorfor selverklærte trehugger's som puler trær blir hørt på?? Hvor riktige er de??

Anonym sa...

http://www.truthdig.com/images/eartothegrounduploads/Happy_Earth_Day5.jpg

Anonym sa...

Det er verdt å merke seg at Earth Day faller på samme dag som Lenins födselsdag... Tilfeldig?