Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, april 08, 2008

Per Tore?

Du vet når du har gått hele dagen og sagt til deg selv at "det skal jeg ikke gjøre", men ender opp med å gjøre akkurat "det"?

"Det" var å ikke si Per Sandberg da jeg skulle introdusere privatetterforsker Tore Sandberg i Studio 5 i går. Alt gikk tilsynelatende fint - intro og samtale i panelet før vi tar inn gjest. Og så.. så skal jeg rett og slett bare si at vi skal få opp gjesten på scenen.. og velkommen til Per Sandberg. Vignett går, publikum klapper og Tore kommer smilende opp på scenen - og vi må ta alt om igjen.

Sukk. Kortidshukommelse som en gullfisk.

Mon tro hva jeg klarer å si når jeg skal introdusere Henning Hai Lee Yang?

2 kommentarer:

Harald sa...

...det var det jeg trodde du hadde en crush på Per Sandberg Vampus!

Anonym sa...

Per Sandberg... la oss slippe han i Studio 5