Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, november 06, 2008

Tilfeldig?

--
Er det tilfeldig at boklanseringen av jentesexhåndboka "Jenter som kommer" skal avholdes i en fiskebutikk?

8 kommentarer:

John T. sa...

Hehehe. Aldri vært der, aldri tenkt meg dit.

Til 'fiskebutikken' altså.

Anonym sa...

Ja, det er jo noen onde sjeler som snakker om rekelukt … ;)

Anonym sa...

Urk, med tanke på lukta rundt den butikken der fikk jeg noen uheldige assosiasjoner nå... :-/

Kyle sa...

Da antar jeg at neste opplysningshefte om mannlige kjønnssykdommer lanseres ved ostedisken

Anonym sa...

Kyle er jo absolutt inne på ett og annet.
Begrepet k..ost er vistnok et populært tema i pubertale spørrespalter.
("Kjære NUSS. Jeg er 16 år. ER DET NORMALT?)

De som omgås vårt broderfolk i sør kjenner naturligvis til den særdeles vellagrede "Gammel Ole".
Nå finnes det riktignok en enda mere lagret: "Gammel Ole's Moder",
så jeg tror vi får ærklære saken som en klar uavgjort, og forlate temaet før assosiasjonene gjør varig skade på kjønnslivet.

Cassanders
In Cod we trust

Anonym sa...

Til info så er Fisk og Vilt et relativt trendy utested.

Anonym sa...

Hahah, jeg har ikke tenkt på det sånn en gang. Vel, det var forlagets valg av utested. Og det er visst hipt og kult og sånn. Det bare heter det samme som stinkefiskbutikken på youngstorget :D

Anonym sa...

De e to ting så lokta reka. Og det ene e reka!