Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, februar 27, 2009

Støtte til Obama

En god tale fra president Obama om USAs uttrekking fra Irak. Og endelig noe jeg er for å bruke skattepenger på - mer lønn til soldatene, mer støtte til oppfølging av deres respektive familier og til krigsvetarener.

Kudos til Obama der. Men ikke venn dere til det.

Nå. Ut og gjøre Reykjavik utrygg.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så du har rømt landet...

...pga. at du har fått en hel side i dagens Aftenposten Aften. (Fredag).

Pusedyr nevnt, men ikke avbildet. Venter på hjemm hos reportasje....

Ghost of Goldwater sa...

Gjøre Reykjavik utrygg? Skal du begynne å øvelseskjøre igjen?

Anonym sa...

ja,ja, Friedmans disipler har rasert Island, men ikke så ille at det ikke er godt for noe - Vampus får sikkert kjøpt masse billige sko der

 Sti9nsky sa...

...kjøper man ikke sko uansett tid, sted eller pris hvis man er kvinne?

Mener det er bud 4 i Hakkespettboka for shoppere...

Anonym sa...

Sti9nsky, jo det stemmer vel det - men har også inntrykk av at kvinner alltid ser det som sin personlige triumf, og stråler av glede resten av døgnet, hvis de får shoppet noe til nedsatt pris :-)

Anonym sa...

Ord fra en islamofob

http://www.aftenposten.no/meninger/article2951950.ece

PeggyBoy sa...

Er det fremdeles like billig på Island?

Anonym sa...

hm - alkohol er svinedyrt på island - noe som er beklagelig men sikkert helsefremmende for Islendningene ref norsk alkopolitikk.....

Tror nok de drekker lilkevel :-)

Anonym sa...

Mer alvorlig - det er meldt at Iran nå har nok uran til å anskaffe bombe - da driter jeg i iraq og ønsker FN inn i iran ASAP....

For Iraq sin del: Jeg er mest interessert i den delen som omhandler strategien fra en erfaren kriger.
Nå håper jeg ingen får slike erfaringer som McCain fikk, og vi vil nok se at Obama's strategi vil nærme seg motsatt "blokk".

Anonym sa...

geirronimo: helt enig. FN inn i Iran, Israel og Pakistan! fæle fæle atomvåpen.