Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, mai 12, 2009

Du vet Depeche skal på turne..

Et sikkert tegn på at Depeche Mode snart skal på turne er at det begynner å dukke opp intervjuer der minst en av dem sier at "denne gang er jeg nykter/edru/i god form".

Denne gang er det Martin Gore. Og Dave har begynt med yoga.

Yeah. Right.

Sees i Bergen 2. juli.

4 kommentarer:

Puselur sa...

Clean
The cleanest I've been
An end to the tears
And the in between years
And the troubles I've seen

Now that I'm clean
You know what I mean
I've broken my fall
Put an end to it all
I've changed my routine
Now I'm clean

(Ja, vi har hørt det før)

Anonym sa...

Fra VG:
Depeche Mode-vokalisten hastet til sykehus: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=542838

Lene sa...

Jeg så at Dave var for syk til å spille i Athen, samme skjedde når de var i Kansas City.

De kom bare gjennom halve konserten før de planla å legge ned for kvelden på grunn av Daves problemer med stemmen. Når publikum ga utrykk for at dette ikke var ok gjorde de en kjapp huddle og Martin took over vokalen...

IvarE sa...

Precious:
"Things get damaged
Things get broken
I thought we'd manage
With words left unspoken
Left us so brittle
There was so little left to give

Angels with silver wings
Show them no suffering
I wish I could take the pain for you
If God has a master plan
That only he understands
I hope it's your eyes he's seeing through
"
(min utheving...)