Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, mai 22, 2009

Ny blogg - Kandidaten

VamPus har startet ny blogg for å forsøke å realisere et påbegynt bokprosjekt:

På et nachspiel der idéene, i likhet med alkoholen, fløt fritt og vurderingsevnen var på et minimum, bestemmer Helene seg for å takke ja til å bli stortingskandidat for Det Konservative Partiet. Men en spektakulær evne til å havne i trøbbel gjør at hun vakler gjennom valgkampen på høye hæler i full fart mot tidenes katastrofevalg for partiet.

Alle likheter med virkelige personer eller partier er helt tilfeldig. Æresord. Og kors på halsen.

Les første kapittel av "Kandidaten".

6 kommentarer:

nessie sa...

Det passer jo helt perfekt at du starter bokblogg nå som jeg har fått en lett influensa. Akkurat så syk at jeg tilbringer dagene på sofaen med å synes synd på meg selv og spille nintendo ds. Og nå også Kandidaten.

VamPus sa...

Vel, plottet kommer kun til å oppdateres ca. en gang i uken, disse kapitlene skriver seg ikke selv dessverre.

Men god bedring da!

Bjørn Stærk sa...

Jeg håper på en norsk House of Cards!

Anonym sa...

Nessie. Det har jeg også. Lettere influensa, altså. Har utstyrt meg med Noskapin, Sitroner, Repsil, Sink tabeletter, Ingefær te, C-vita og solbærsaft. Men hvis det er svineinfluensa så hjelper det kanskje ikke. Så hvis du har Tamuflid -eller hva det nå heter så gi feedback. Oi. Har glemt å kjøpe munnbind.....

God bedring

nessie sa...

VamPus, anonym: Takk for det :) Tviler på at jeg har fått noen spennende eksotiske virus, skal i såfall holde dere oppdatert. Nøff.

VamPus sa...

Bjørn - da må jeg nok skuffe deg. Jeg har et dødsfall i planene, men har ikke helt bestemt meg for om det er nødvendig enda. Ikke noe krim dette her altså, men jeg håper det allikevel blir spennende :-)