Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, september 04, 2009

Med beina på jorda

GIIISP!

Det var ikke få i Store Sal i 6. etasje på Høyres Hus som sperret opp øynene aldri så lite under Pål T. Jørgensens grilling av Erna Solberg torsdag kveld. Tolv minutter ut i sendingen skjer det.

- Vet du hva, Pål Thore, det vet du at jeg har sagt til alle journalister, at det temaet kan du ta opp etter valget.

Pål Thore. Pål THORE!

Spørsmålene på twitter om hva som var galt med øyenskyggen hennes, og om ikke den blå jakken gjorde at hun så litt kald ut på skjermen, stilnet øyeblikkelig. Alle vet hva det betyr når mor bruker hele navnet på barna sine. Pål. Punktum. Thore. Les: Hold opp med det der. Øyeblikkelig!

Les hele innlegget på VamPus' Valgkamp hos Dagbladet.no

1 kommentar:

citten sa...

Hihi, får fortsatt småangst når mamma bruker begge mine navn - og når ho så spør om noe helt hverdagslig så blir jeg litt satt ut gitt... :)