Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, desember 15, 2009

Ukas drink

---


Stor stemning på pøbben på Gran da Jørn Hoel opptrådte. Så er spørsmålet om mannen på bildet hadde kjøpt ukas drink (trykk på bildet og se på skiltet på veggen) til damen ved siden av...

Oppdatert: Og oppskriften på drinken (ja, jeg vet du vil ha den) er visstnok 2cl vodka + 2cl bananlikør+ 2 cl sourmix en dash lime og fyll opp med sprite. Bygges på is ifølge folka på Underskog...

8 kommentarer:

fristatprinsessa sa...

Men stakkar da. De er jo sikkert psykisk utviklingshemmede.

AM sa...

På City Pub vettu.. der det skjer! :)

tse tse fluen sa...

Jeg foretrekker heller sterkøl. Gjør meg mer surrete i hodet. Slik som Julemandens trøst.

Paal Fosdal sa...

I disse juletider anbefales Christmas Gin: 2 deler Gin og 4 deler Lerums julebrus.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Østkanten..

Anonym sa...

San Fransisco

2 cl vodka
2 cl Crème de Banane
6 cl appelsinjuice
En dash grenadine

Rist med is og sil over i longdrinkglass. Garner med appelsinskive og cocktailbær.

Creme de Banane sa...

San Fransisco

2 cl vodka
2 cl Crème de Banane
6 cl appelsinjuice
En dash grenadine

Rist med is og sil over i longdrinkglass. Garner med appelsinskive og cocktailbær.